Aaaaaaj mina tänder :(

I morgon är det dags för mig att gå till tandläkaren. Vill inte men jag måste.. Nu har jag haft problem så pass länge att jag inte står ut längre.. Dom kommer säkert dra ut en tand och laga en annan. Det blir säkert surt i plånboken också, men det är det värt.. Har inte kunnat äta ordentligt på flera dagar och äter värktabletter hela tiden.. Sover dåligt på nätterna gör jag också, så idag när jag ringde och beställde tid så kände jag att nu får det kosta vad det vill :) Hoppas, hoppas, hoppas att det går bra i morgon.. Gillar INTE att gå till tandläkaren.. Min 30 årsfest börjar närma sig med stora steg :D Det ska verkligen bli jätte kul, längtar :) Jag längtar tills vi ska köra lekarna som jag skrivit upp hahahahaa.. Kan verkligen se min mamma göra allt hon kan för att vinna :D

Neej nu ska jag lägga mig, bredvid Jessica :p Mys-pys


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback