Coca-cola

Fan va sugen jag vart på cola.. Ica stängde klockan åtta, kiosken klockan nio.. Ringde ner till pizzerian och frågade lite snällt om jag fick komma ner och köpa en cola fast dom precis stängt.. Det fick jag såklart :) Så jävla bra att bo ovanför/ ovanpå en pizzerian ibland alltså hehehehe.. Behöver bara ringa ner och säga typ tjena tjena Maria här, fixar du bla bla bla och så kommer dom upp hehehe.. Neej inte riktigt så är det väl men om jag skulle be diskaren som vi kallar för shorty att komma och lämna så skulle han göra det.. Han gör fan allt alltså hahahhaa.. Kan inte svenska så bra och är typ hur liten som helst.. Ja han är väl typ 1.10 HAHAHHAHAHAA... Nej men jävligt kort..  Ur gullig och snäll iaf :) Sitter här och dricker ett glas kall cola nu Mmmmmmmmm så gott..  Anders är fortfarande hemma och meckar med sin rishög. Har saknat honom grymt mycket idag. Är inte van att få tillbringa helgen ensam :( Hoppas jag inte behöver fira min födelsedag ensam också, eller ensam blir jag ju inte eftersom jag har Kevin men utan pojkvän menade jag. Får han inte i gång bilen så kan han ju inte komma och då vet jag en som blir ledsen = Jag :(  Fan va tråkigt jag har det.. Kevin sover sen långe och här sitter jag med min cola hahahah.. Låter ju jätte kul på en lördag kväll. Nej jag ska kolla på en film tror jag.. Den man älskar, nån som sett den????? Den verkar iaf bra..

Puss puss

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback