Fredag och jag har tråkigt :(

Slutade klockan fyra idag och när jag satt på bussen på väg hem så hade jag ett leende på läpparna.. Det är fredag och nu är jag ledig i tre dagar.. Så underbart skönt det ska bli. Så jäkla jobbigt att gå upp tjugo över fyra och sen jobba till 16.00 och inte vara hemma förrän tidigast halv sex. Hade gärna haft en låååång sovmorgon i morgon, men Kevin har fotbollsträning. Jag hoppas verkligen att det är i morgon annars blir jag galen hehehe..  Pratade med Anders nyss (pojkvännen) och han höll på med sin "bil"... Det är fan ingen bil hahahahhaa.. En jävla rishög :D Fattar inte varför han inte skiter i den där och köper en ny ist. Bra mycket billigare än att fixa upp den här hela tiden. Men men det är ju upp till honom. Men det känns inte så tryggt att sätta sig i bilen och åka någonstans om man vet att den när som helst kan lägga av :) Ja se karlar eller hur va det Sanna??? Kevin har sovit en timme redan. Han fick vara uppe men va så trött. Jag har så tråkigt.. Inget bra på tv, ingen pojkvän att kramas med , ingen att prata med :( Jag trodde att telefonen skulle gå varm här hemma idag men icke sa nicke.. Jag fyller nämligen år på tisdag och ska ha fest om två veckor.. Och idag va det sista dagen att svara om man kommer eller inte.. Hoppas bara folk har glömt att det va idag och ringer i morgon.. Så man inte sitter där på sin fest och typ ingen kommer hahahaha.. Jobbigt läge :( Jag vet att Sanna kommer men hon SKA ringa och ge mig ett svar hahahahahahahahhaa... Det är några som svarat, några nej och några ja.. Tråkigt när det blir nej.. Att festen ska korssa med nåt annat, men men.. Jag ser fram emot festen, det gör jag verkligen. Det ska bli kul men bara om nån kommer :) Fy fan det är bara 4 dagar kvar tills jag blir 30 år. Vill inte :( Vill typ fylla, ja vad ska vi välja... 25 kanske.. I morse så sminkade jag mig och det brukar jag inte göra speciellt ofta, men jag kände för det idag. Då sa Kevin till mig: Mamma va fin du är när du sminkat dig. Va gullig du är sa jag, tack gubben.. Då kom det.. Mamma du kanske skulle sminka dig lite oftare nu när du börjar bli så gammal, för då syns det inte lika mycket HHAAHHAHHAHHAHHAHAHAH.-... Tack för den liksom. Som att man inte mått dåligt redan som det är hahahaha,... Ja barn är roliga dom. Fast Kevin tar inte priset.. Jag jobbar inom hemtjänsten och en dag så satt jag och fikade med en vårdtagare. Hon ville att jag skulle gissa hennes ålder.. Det slutade iaf på att hon va 87år. Då sa jag att hon skulle gissa min. Hon tittade jätte noga på mig och sa: Jaa du, jag kan inte säga på pricken men någonstans mellan 50 och 55 HAHHAHAHHAHAHAHA.. Jag fick panik. och när hon fick reda på att jag är 29 så kände hon sig jätte dum. Som "tur var" så är hon nästan blind, så hon ser ju inte så bra.. Herre gud.. Nånstans mellan 50 och 55  *asg*.. Ja vad ska man göra nu då? Ringa Anders kanske, ringa mamma, ringa Sanna (eftersom samtalet bröts för några timmar sen pga mitt batteri), gå och lägga sig.. Fan va skönt det skulle vara och gå och lägga sig men det kan jag ju för fan inte göra. Då gör jag ju verkligen reklam för min ålder hahahahaha..  Nej jag ska ringa min moster Tessan som klarade sitt körkort igår :D   //Bajs bajs

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Hihi den räknar ner tills dagen innan :P jag vet att det är lite konstigt men jag har ingen aning om hur man ändrar det. Men jag kan sätta in så att det står att du fyller den 23 april & kevin den 4 december för då räknar den ner till precis den dagen.

2008-04-19 | 10:58:36
URL: http://Eliinasmamma.blogg.se
Skrivet av: Susanna Plahn

vaa har Tessan klarat körkortet?? vad kul, gratta henne från mig :) och JAAA, karlar är en sort för sig TYVÄÄÄÄÄRR :) hahaa love you

2008-04-19 | 14:20:30
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback