Gos med min älskade son <3

Vaknade nyss av att Kevin kröp ner till mig och ville gosa :) Åhh va jag älskar våra gos-stunder.. Jag säger bara till er föräldrar som har små barn: Passa på att gosa så mycket som möjligt med era barn. När dom blir större så blir det inte lika ofta. Nu får jag fortfarande pussa och krama Kevin när jag lämnar honom i skolan och hos dagmamman men det kommer väl snart att jag inte får det. Att det är pinsamt hahahaha.. Han har redan förbjudit mig att skrika och tjoa när han ska ha fotbolls match. Jag sa det att det är ju så man gör.. Men han ville inte att mamma skulle skrika: kom igen då Kevin, Det är bra gubben, fortsätt så hahahahaha.. Och det roliga är att det är precis så jag kan se mig själv stå och skrika hahahaha.. Min son känner mig verkar det som :p Idag är han ledig från skolan och jag är ledig från jobbet :) Så vad vi ska hitta på det får vi prata om vid frukosten som jag ska ställa fram nu. Om Kevin får bestämma så blir det att gå ut och spela fotbill hehehe.. Det är ju det enda han vill :) Nu ropar han att han är hungrig så det är dags att slita sig från datorn..

Puss och hej

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback