Grattis Syrran och Tack Linda

Först vill jag tacka LINDA för hjälpen med min press.. Den vart verkligen jätte fin gumman, precis som jag ville ha den :) Du är verkligen duktig på det du gör.. TACK TACK TACK !!!!!

Ja sen är det väl dags att skriva lite annat då. Finns ju dom som tycker att jag ska skriva lite blogg, så jag får väl ta och göra det helt enkelt. Jag har väl inte gjort så mycket, jobbat mest. Nu är jag ledig i två dagar och det är skit skönt..  Idag fyller min syster Sandra 17 år. Tänk vad tiden går fort. Hon är 17 år nu.. Herre gud hehehe.. Kommer ihåg när mamma kom hem från BB med Sandra.. Hon va såååååååååå liten.. Kunde inte ha några kläder. Det va en kvinna som gjorde dock kläder åt Sandra. Kommer ihåg det så väl när jag fick hålla i henne för första gången. Jag va så lycklig över att ha ett syskon. Sen kom Daniel året efter.. Och sen när jag va 20 så kom lilla Emma :) Sandra har alltid vart mig närmast. Missförstå mig inte nu gott folk. Jag älskar alla mina syskon men Sandra har en speciell plats. Vet inte om det är för att hon kom först eller om det är för att hon behöver så mycket hjälp pga sitt handikapp. Hon pratar väldigt mycket med mig om saker och ting. Men vi bråkar också.. Herre gud vad vi kan bråka hahahahaa.. Men det blir alltid bra i slutet :) Grattis min älskade syster på födelsedagen.. Älskar dig gumman <3  Vi ska till henne lite senare idag. Kevin ringde och sjöng för sin moster idag, och Sandra vart så rörd att hon grät <3 Lilla stora gumman..  Nej om man ska ta och försöka få bort denna jävla hicka. Jag blir fan tokig. har haft hicka till och från i flera dagar.. Jag förstår inte.. Så jäkla jobbigt. Får dricka mycket vatten men det går ju inte över *arg*
Nej nu ska jag hicka vidare hahaha..  Puss och hej <3

Vill passa på och skänka en tanke till Engla och hennes familj <3

Kommentarer
Skrivet av: Camilla

fin blogg. ha en bra dag. :)

2008-04-15 | 11:36:30
URL: http://artondejuni.blogg.se
Skrivet av: Linda

Jag har bara köpt en påse med pulver i så tillsätter man vatten & jäst :) Jätte enkelt . Det heter iaf " franskt bröd " & finns på vanliga ica affärer :)

2008-04-15 | 12:12:27
URL: http://Eliinasmamma.blogg.se

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback