Ja då va man 30 år då :D

Idag är det som sagt var min födelsedag :) Fyller 30, eller 14 om man frågar Kevin :p Dagen har vart bra.. Jobbade till fyra sen åkte jag hem till min mamma och mina syskon.. Blev bjuden på Mat och tårta :D Kevin va redan där när jag kom. Min bror åkte och hämtade honom efter skolan. Gulligt av honom. Skulle bli så sent annars om jag ska åka till Alunda efter jobbet och sen tillbaka till stan för att åka till mamma..Oj vad min mobil har ringt och plingat.. En massa sms hela dagen :) Första gången på länge som det va kul att fylla år. Bjöd på tårta på jobbet och fick en jätte fin blomma.. Jag som inte kan sköta blommor, men den är fin så länge den lever hahahaha,.. Kom hem för en stund sen från mamma och Kevin dök i säng direkt. Han va hur trött som helst lillgubben min. Jag är också rätt trött men ska inte lägga mig riktig än. Fan va det ilar i mina tänder.. Blir fan tokig. Det är inte bara när jag dricker varmt eller kallt utan HELA TIDEN.. Ska ringa tandläkaren i morgon.. Måste få hjälp med det här.. kan ju knappt sova på nätterna för att det ilar.. Käkar värktabletter men det hjälper ju bara för en liten stund sen sätter det igång igen :( Nej nu är det dags att ta en tablett tror jag..

Grattis till mig själv då. Jag kom iaf ihåg att skriva det i min blogg ;)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback