Kebab, fotbollsträning och utslag

Fan vilken blandning hehehe.. Idag stressade jag hem som fan för att Kevin skulle på fotbollsträning. Tror ni att det va nån träning? Neeeeej.. Fan va arg jag blev. Anders (min lilla korkade nöt till pojkvän) hade fattat fel.. Det va nämligen han som tog Kevin till träningen i lördags.. Dom hade sagt att uteträningen börjar på LÖRDAG inte torsdag.. Kevin blev jätte besviken men men.. Så är det.. Ibland blir det ändringar i schemat :D Tog en skön promenad hem och köpte med oss en kebab till middag. Tyckte han kunde få nåt gott när han va ledsen. Maten jag gjort i ordning igår för att vi skulle äta idag kan vänta. Matlåda i morgon tex :) I morgon slutar jag fyra sen är jag ledig lördag, söndag, måndag :D Ska bli så skönt..
Helgen före påsk så fick Kevin en massa utslag på insidan av låren.. Jätte mycket och alldeles rött. Först trodde jag att det va vattkoppor men det va inte det.. Jag gick till skolsköterskan och hon sa att det va svinkoppor.. jag fick värsta paniken.. Men den paniken la sig rätt fort för när jag kom ner till BVC så kollade dom på Kevin och sa att det inte va vattkoppor dels för att det inte kliade och dels för att det inte va vatten blåsor :D Sen va det inte svinkoppor för det blir sår och varigt och kladdigt och det känner man av liksom och Kevin känner inte ens att utslagen sitter där.. Vi fick iaf en salva (miniderm) som jag skulle smörja honom med morgon och kväll och gärna under dagen också.. Det har jag gjort nu sen dess och jag tycker att dom har gått tillbaka om man säger så men dom finns fortfarande.. Fast dom är ju inte röda och så längre.. Det såg verkligen hemskt ut :( Men sen igår så märkte jag att dom kommit tillbaka.. Fan, jag skulle vilja veta vad det är.. Dom sa på BVC att det INTE smittar. För då borde vi fått det också.. Så han får ju gå i skolan och hos dagmamman. Dom tror att det är nåt han inte tål men VAD.. Han har inte ätit nåt speciellt, jag har inte bytt tvätt eller sköljmedel, Jag vet inte vad det kan vara.. Jag ringde till BVC och hon sa att jag skulle smörja en vecka till och sen återkomma. Och så länge han inte är sjuk eller mår dåligt av det så fortsätter jag. Hon sa att det kunde ha med att Kevin blir rätt varm rätt fort. Tanken på tex långkalsonger, det sitter ju rätt på benen och det värmer.. Om han tex glömt ta av sig inne i skolan och springer runt och leker osv.. Då blir man ju varm.. Ja ja, vi får se hur det där slutar..  Från det ena till det andra, man kanske skulle ta och köpa öronproppar hahahahaha.. Kevin pratar i sömnen varje natt och när Anders är här kan man ju knappt sova pga hans snarkningar :D Han påstår att JAG snarkar.. Verkligen inte.. Det va det värsta jag har hört hahahahaaha.... Nej nu kallar tv:n på mig låter det som :p
Ha det bra <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback