Micke, vart är du????

Åhh Micke... Om du bara visste hur många som tänker på dig och saknar dig.. Så många som letat efter dig, men inte hittat dig.. Snälla Micke kom hem..

Jag vet att han inte läser detta men en blogg är väl ändå till för att skriva om bla sina känslor och tankar.. Mina tankar går till hans familj som saknar honom sååå.. Lilla goa Micke.. Känt honom sen han föddes.. Allt känns så overkligt.. Tänker på hans mamma och pappa.. Tänk om det hade vart kevin som försvunnit.. Jag vet inte vad jag hade gjort.. Så fort telefonen ringer så hoppas jag på att det är Sanna som ringer och säger att Micke kommit hem, men tyvärr inte :( Han slutade kvart över ett från skolan i fredags och har inte kommit hem ännu.. Gud vart kan han vara??? Letade hur mycke som helst efter honom igår.. Men inget napp.. Vittnen säger olika.. Man vet ine vem man ska tro på.. Eller tro på är väl att ta i.. Jag menar vems berättelse man ska gå efter.. Är han i stan eller hos nån kompis.. Eller... Ja gud jag vill inte tänka på det.. jag hoppas och ber att han är oskadd och kommer hem snart.. Lill-Micke.. KOM HEM


Sanna !!!!!

Om du visste hur mycket jag önskar att jag kunde ställa allt till rätta.. Att jag kunde ringa dig och säga att jag såg Micke nyss och han va på väg hem.. Men jag kan inte det.. Jag tänker så mycket på dig och familjen nu.. Det gör så ont.. Och ännu ondare gör det att polisen (som SKA hjälpa oss i nöd) inte gör ett SKIT *ARG*... Faaaaan...


Kommentarer
Skrivet av: Linda

Hejsan.
Tack så mycket :) Jovisst kan jag göra det. Adda mig på msn så kan vi fixa något. [email protected] :)

2008-04-11 | 21:29:44
URL: http://eliinasmamma.blogg.se

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback