Om man är 29, blir man 14 nästa gång då?

Ja tänk om det vore så väl ändå.. Tänk att få leva om sitt liv och ändra på en massa saker, gud så underbart det skulle vara.. Alla har vi nog nåt vi skulle vilja ha ogjort eller ändra lite på.. Jag har massa saker :D Jag frågade Kevin om han visste hur mycket jag fyller på tisdag. Han svarade: ja du är ju 29 nu så då borde du bli 14 hahahahahhahaa.. Så jävla klockrent.. Fan va drygt det är att sitta och skriva en lång blogg och sen innan man hinner spara så försvinner allting *arg* eller i mitt fall strömavbrott *mega arg* Inte bara att bloggen försvann utan nu står min jävla kyl och frys och tjuter och jag fattar fan inte vad jag ska trycka på ... Åhhh så sur jag blir.. Det där jäkla ljudet gör mig tokig. satte på lite musik och tror ni inte att ljudet hördes iaf.. Kan ju inte spela för högt med tanke på alla gäster nere i pizzerian :/ Håller på och städar men tog en lite rast för att skriva blogg bla :P Ska väl ta och ringa en pling till rishögs-ägaren hahahahahaa.. Ja vid det här laget vet ni att jag menar Anders :D samtidigt som jag är sur och besviken på att få fira min lediga helg utan pojkvännen, så tycker jag synd om honom eftersom han får spenderar sin ledig helg med att mecka med rishögen :) Men men, jag håller fast vid att han borde köpa en ny. Får väl se när det blir av. Satt igår och fixa med "lekar" som vi ska ha på festen. Fan va jag satt och skrattade för mig själv. Hittade jätte roliga lekar.. Dom kanske inte låter så roliga men när man ser det framför sig så skrattar man :D Ena leken kom Sanna på :) Man skulle ha ett rep runt magen och sen hänger det ner mellan benen.. Där sätter man fast en banan och sen ska man med bananen knuffa en fotboll i mål.. Kan verkligen se tex min mamma stå och "jucka" fram och tillbaka med en banan mellan benen och försöka få bollen i mål Hahahahahahaha.. Fan va kul det ska bli.. Hoppas folk inte bangar bara.. Inte så kul om det bara blir jag och Sanna som har en banan som vi juckar med hahahahahahaha,.,, Tråkigt att Daniel inte kommer på festen, Sannas man <3 Han blir hemma med Tant Mias tokfia Saga :D Fan va det tjuter ute i köket.. Blir som sagt var TOKIG.. På fredag har Lillan sin födelsdagsfest på flustret och jag kan inte komma. Jobbar nämligen kväll då. Är inte så sugen på att först jobba till 22.00 och sen åka raka vägen till flustret, vara där några timmar, åka nattbussen hem och sen vakna klockan fem för att åka med 6 bussen och jobba.. Jobbar ju fan dag på lördag.. Hade jag jobbat kväll på lördag också så kunde jag ha kommit ett tag :/ Så typiskt.. Hoppas Lillan förstår och att hon kommer på min fest iaf :) Hoppas hon har det trevligt på flustret iaf och att hon kommer hem glad och nöjd, ensam eller med sällskap :p Jag ska fira henne på onsdag ist.. Hon fyller ju dagen efter mig.. Jag 30 och hon 40 :D Hon vet redan vad hon får i present av mig, en cd-skiva med James Blunt.. Jävla KYL OCH FRYS.... Nej nu måste jag fortsätta med min städning, vill att det ska vara lite fint när jag fyller.. Även om det bara blir jag, Kevin och ev Anders om rishögen startar :D.. Hej så länge

Kommentarer
Skrivet av: SagasMamma

HALLÅ, det är ju löning på fredag, då har vi ju råd att gadda oss på lördag
:) haha.. pusselipuss

2008-04-20 | 22:22:06
URL: http://oOSagasMammaOo.blogg.se

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback