Slicka uppåt och sparka nedåt

Ja vilket jävla namn på en låt hahahaha.. Tycket det lät heeelt sjukt :) Sitter här och håller på och fixar musik tills på lördag då jag ska ha min FEST :D Har fixat många gamla godingar, hoppas alla tycker om dom lika mycket. Ganska pinsamt och dansgolvet är tomt hela kvällen. Men känner jag SANNA rätt så kommer hon att slita upp mig och "tvinga" mig att dra av några dans-movs hehehehehehe... Jag kommer nog inte vara så svår att få upp till dans :p Faaan va jag längtar, ska bli så kul. Hoppas Anders hittar nån bil så han kan komma också. Han har ju vart på banken idag och pratat om lån så nu är det avklarat.. Nu gäller det bara att hitta nån bil han vill ha :) Ska bli kul och se vad det blir för pärla, bara ingen jävla Saab hahahaha.. Idag åker Jessica hem, så det blir lite ensamt, men hon kommer säkert tillbaka snart hehe.. Kevin går bara i skolan idag och i morgon denna vecka. Men dagmamman har öppet på sista april iaf och det är skönt eftersom jag jobbar. Sen är jag ledig torsdag-söndag :D
Nej nu kallar spisen på mig.. Puss puss


Till min älskade Sanna <3

Gumman då, vilka fina ord du använder dig av :) Älskar dig också, mer än du anar. Inte behöver du lägga ner nåt speciellt på min present eller.. Trodde redan vi kommit fram till vad jag skulle få av er hahaha men tydligen inte :) Vad det än blir gumman så kommer jag att älska den :)

Kommentarer
Skrivet av: SagasMamma

DU är underbar gumman! Ja, minnet är bra, men KORT, haha men nu minns jag att vi kommer överens om en TATU :) LOVE YOU

2008-04-29 | 11:18:57

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback