Slööööööööö söndag...

Jaha helgen är över och nu börjar en ny vecka. Jag jobbar tisdag och onsdag. På lördag ska jag ha min fest och det känns skit bra. Jag har längtat som fan efter att ha den nu så jag är laddad :) Jessica åker hem i morgon och det känns tråkigt :( Har blivit van att ha henne här nu, har ju vart här sen i torsdags kväll. Kevin kom hem idag och va på riktigt bra humör, alltid trevligt.. Vi kramades mycket och sen gick vi ner och köpte kebab :D Det va hur gott som helst. Helgen har vart lugn och skönt, jag och Jessica har haft jätte trevligt :) Ska bli kul när hon kommer tillbaka nästa gång. Anders har fortfarnade inte fått igång sin bil men i morgon ska han till banken och prata om att ta ett lån för att köpa ny bil :D:D:D Jag är skiiiiit glad.. Dels för att jag äntligen får träffa honom igen, det va ju ett tag sen.. Och men också för att han behöver verkligen en ny bil. Hans saab va en rishög redan när vi träffades hahahahhaa.. Får väl se hur det går på banken, men det blir nog inga problem. Har önskat mig en grill föresten.. Av Anders :) Den är jätte fin och det vattnas i min mun  bara jag tänker på alla köttbitar vi kommer att grilla i sommar :D Fy fan va gott.. Men det är ju inte säkert att jag får någon grill men jag får väl hoppas på det :) Det va ett tag sen jag pratade med Sanna, av olika anledningar som jag inte behöver ta här.. Räcker att jag tar det med henne :) Nyfiken??? Hahahahhaha det kan ni gott vara :) Tar och ringer henne i morgon.. Får väl se om hon saknat mig lika mycket som jag saknat henne..

// Puss puss

Kommentarer
Skrivet av: SagasMamma

jag saknar ALLTID dig dumskalle

2008-04-28 | 08:45:27

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback