Tänker på dig Mamma :(

Min mamma kommer kanske bli arbetslös :( Hennes jobb  ska stänga igen.. Det känns jätte konstigt.. Hon har ju jobbat där i snart 10 år. Man känner ju alla hennes arbetskompisar och alla som går och äter där.. Det är precis som om hon jobbat där jämt. Men nu ska dom iaf stänga igen och det är jätte tråkigt.. Mamma vet inte vad som kommer att hända. Kommunen vill ta över stället och ha öppet som vanligt liksom men om mamma får va kvar och jobba där då det är det ingen som vet. Mamma va jätte ledsen när jag pratade med henne idag. Ledsen och orolig. Hon är ju ensam och ska försörja mina tre syskon, det kommer inte bli lätt :( Jag vet inte hur jag ska hjälpa henne heller.. Tänkte jag skulle ta och ringa till kommunen på måndag och fråga lite och så. Dom måste ju förstå att alla är oroliga på vad som ska hända... Tänker på dig iaf mamma..

Jessica är fortfarande kvar här :) Vi har haft jätte trevligt, pratat minnen och skrattat :D Nu ska vi snart gå och köpa oss en glass.. Mumma :D Kan ju äta sånt nu för jag va ju hos TANDLÄKAREN igår :D:D:D Jag klarade av det hahahahaha.. Dom lagade och dona så nu har jag inte ont längre :) Jätte skönt.. Nej nu kallar glassen på mig..


Det känns som vi glider ifrån varandra och det finns inget vi kan göra åt det :(

Kommentarer
Skrivet av: SagasMamma

stackars Karin :( kan ju berätta att jag vet precis hur det känns, skräcken att inte veta vad det blir av en, och allt som kommer med det :( krama din mor från mig & säg att vi håller tummarna föratt allt ska gå bra. puss

2008-04-26 | 21:26:46

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback