Valborg..

Det betyder inget för mig längre.. Har inte gjort på flera år.. Har jobbat idag och på bussen hem satt det en massa fjortisar fulla och skulle till Alunda och festa och sen till stan igen.. Hemskt.. Har man verkligen vart en av dom? Usch.. Fjortis snack och fjortis fylla :( Neej fy fan.. Ska vara hemma och ta det lugnt med Kevin ist :) Ska äta nåt gott och ha lite mys ikväll.. Om kevin håller sig vaken hehehehe.. Han är så trött min lilla älskling :) Trodde först att han är på väg att bli sjuk men jag hoppas INTE det.. Vill så gärna ha min fest :(  I morgon ska jag och en av mina mostrar åka och handla till festen.. Hon har verkligen vart jätte gullig och ställt upp och donat.. Tack snälla Moster för ALL hjälp

Nu ska jag gå och pussa på min son <3 Längtar tills på lördag Sanna..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback