52 veckor

Den 24 Augusti förra året slutade jag att röka. Om man ska räkna från vecka till vecka så va det ETT ÅR igår :) Annars ett år i morgon :p Det har vart jäkligt svårt med rökningen men jag är stolt över mig själv :) Fast jag rökte två bloss den 17 Februari för att fira att min bästa vän hade gift sig. Gud va illa det smakade.. Så jag har ju rökt under mitt "rökfria" år men det gills väl inte??? Eller?? Kan jag inte få säga att jag vart rökfri ett år iaf? Jag är ju så glad och stolt. Jag har ju vart ärlig hela tiden om att jag rökte två bloss i februari.. Kevin och Anders sitter och spelar tv-spel. Jag hör hur Kevin gapar och skriker där ute.. Så dålig förlorare :) Jag undrar vem han har fått det ifrån :p Snart ska vi äta nåt. Vet inte vad ännu, men nåt gott hittar man väl på. Är lite sugen på hemma gjord pizza *MUMMA*.. Ska prata med mina herrar och kolla om det är nåt som lockar..




For you!!!


I look at you my friend and then I look at me.
Without you where would I be?
My friend, my sister, my shadow, my wold.
What would I be without you girl?
Giggles and tears, smiles and laughs
Late nights and photographs.
We´ll be there together until our last day.
Best friends for ever just wont fade away



Kommentarer
Skrivet av: Gunsan

grymt bra...

2008-08-24 | 14:47:17
URL: http://gunsanplahn.blogg.se/
Skrivet av: gerd

Hejsan! Du har varit riktigt duktig det här året som rökfri. Hoppas du känner att det har varit värt det.Fick du som du ville med hemgjord pizza? Själv har jag ätit lax. Väldigt gott var det. Ha det kram Gerd

2008-08-24 | 18:04:57
Skrivet av: Sagasmamma

tyvärr väldigt tveksamt :( verkar som att det är öronen som spökar igen, återstår att se, ska ringa BVC direkt när jag vaknar imorgon!

2008-08-24 | 20:05:06
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback