ÄNTLIGEN HEMMA :D

Fan va skönt det är att vara hemma igen. Åkte hem igår och jag log hela vägen hem hahahahahaha.. Åkte först förbi Åsa och hämtade henne, ner till ica för att handla, hem till Åsa igen och lagade mat (Tacopaj), åt och hade trevligt, spelade kort, fikade, spelade kort igen och sen åkte vi hem :) Väl hemma började jag stryka gardiner som skulle upp i köket, vardagsrummet, Kevins rum och mitt rum.  Har precis lagt i en tvätt i maskinen och under tiden ska jag dammsuga va det tänkt men jag hamnade här :p. Fast jag ska slita mig nu och göra det som ska göras :) Anders åkte för en timme sen. Skulle till Gävle och hämta nån del till bilen som han hade beställt. Sen bär det väl ut till sin pappa och mecka kan jag tänka. Skönt att man inte behöver följa med. Fan det är såååå tråkigt. Låter som om jag inte vill umgås med min pojkvän, mend et vill jag visst det. Fast inte i garaget :p Nej nu ska jag städa vidare :)



Hoppas du kryar på dig Saga <3 Älskar dig

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

Saga älskar sin tant Mia <3

2008-08-09 | 13:55:56
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback