♥♥ Grattis Alex ♥♥

Idag fyller vår favvo-kille nere på pizzerian 25 år :) Vi gav honom en låda som vi hade fyllt med massa smått och gott. Han vart jätte glad och riktigt rörd :) Vi gillar verkligen honom. Han är så jävla snäll och rolig. Han är jätte gullig mot Kevin. När Kevin är borta så tjatar Alex efter honom hela tiden. Han är verkligen en bra kille.. Han säger hela tiden till mig och Kevin att Anders är en bra kille, han är snäll.. Och det har han ju rätt i :) Nog om det. Idag har vi tagit det lugnt. Städat lite men är inte klar. Ska städa i morgon också. Fan va jag njuter av min fina säng :) Sov som en prinsessa i natt. Även om sängen är den samma hehehehe.. Kevin kom hem idag och han sa: åhhhh vilken skön säng. Märkte inte att det va bara ramen som va ny :p Idag pratade jag och Anders lite om en kräftskiva. Skulle va jätte kul att ha det. Får styra upp det. Sen ska jag även ha ett SEX PARTY  snart.. Det ska bli riktigt kul. Nån som har lust att komma? Fan va kul vi hade sist alltså hahahahaha.. Hur lyckat som helst. Nej nu ska jag lägga mig. Anders åkte hem idag :( Jätte tråkigt och ensamt..

Natti natti

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

det är ju Ted Gärdestad :D

2008-08-05 | 15:21:35
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback