♥♥ Grattis Daniel ♥♥

VA ÄR DET FÖR EN DAG? ÄR DET EN VANLIG DAG? NEJ DET ÄR INGEN VANLIG DAG, FÖR DET ÄR DANIELS FÖDELSEDAG... HURRA HURRA HURRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥

Min älskade lillebror fyller 16 år idag :) Har precis pratat med honom och Kevin sjöng så fin för sin morbror. Vi ska åka dit lite senare idag och gratta honom ordentligt. Har köpt ?????? som present till honom. Kan inte skriva ut det eftersom det händer ibland att han och Sandra kollar in på min blogg. Tänk att han redan är 16 år. Tiden går verkligen fort. Snart fyller Kevin 7.. Shit alltså.. Jag förstår inte hur det funkar. Alla blir äldre och jag står still på 25.. Hur är det möjligt :p Nu ska jag ge Kevin lite frukost, ska äta jag också. Sen väcker jag Anders. Han får sova lite längre idag. GRATTIS GRATTIS GRATTIS LILLEBROR.. ÄLSKAR DIG ♥♥

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback