Hallonpaj och studier

Ska snart sätta i gång och göra en hallon paj :D Det ska bli riktigt gott. Den ska jag bjuda Åsa,Linda, Kristin och Kevin på. Kommer inte ihåg när jag bakade en paj sist. Hoppas den inte blir misslyckad.
Har staka funderingar på att börja plugga. Jag vet att jag inte gillar att gå i skolan men jag hittar inget nytt jobb och jag känner jag måste bort från det jag har nu. Men vart ska jag vända mig? Arbetsförmedlingen vill ju inte hjälpa mig eftersom jag inte är arbetslös. Nån som vet vart jag ska vända mig? Det är kris !!!!!!!!!!! Nej nu ska jag baka paj. Berättar sen hur den smakade hehehehe.. Hoppas Saga kryar på sig snart <3


Kommentarer
Skrivet av: Nina

Hej gumman! Ska du börja plugga, wow!

Du kan gå till komvux som ligger i hörnet brevid din sko, har jag nu för mig, glömmer alltid vilket hörn den ligger på men där kan du kolla in kurser o utbildningar o de hjälper dig där inne med vad du önskar att plugga! Sen finns det även utbildningar där om du kan läsa på distans o via datorn, men det kan du också fråga om där, det är ganska skönt o köra via datorn så slipper man att gå till skolan !!!

Hoppas det hjälpte lite på traven!!

Lycka till!

Kram Nina!

2008-08-26 | 10:03:12

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback