Höst-blogg :)

Va tycks om min nya höst-blogg då? Som vanligt är det LINDA (elinasmamma.blogg.se) som gjort den. Jag vart jätte nöjd. Så jäkla duktig. Synd bara att det inte är så många som läser den och på det sättet kan uppskatta den..

Idag började Kevin i skolan igen. Han va så nöjd med det så :) Har faktiskt längtat hehe.. Hur han nu kan göra det.  Det va bara en timme idag. Snackade om vad barnen har gjort i skolan osv. Kevin har blivit fadder till en pojke som heter Felix :) Hoppas det ska gå bra. Men det gör det säkert :D Alla barnen verkade va snälla. Hoppas det håller i sig också :p När vi kom hem satte jag igång och städade. Så nu ser det bra ut igen. I morgon ska jag tvätta medans Kevin är i skolan och efter det så ska vi hem till Åsa som fyller år:D:D:D:D
Nej nu ska jag ringa Anders och säga godnatt <3


Håller vi på att glida isär eller VAD???  Betyder saker och ting inte lika mycket längre? Betyder inte VI lika mycket längre? Fan är det som händer och varför låter vi det ske???? En sak är iaf säker.. DET ÄR INTE MITT FEL

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback