Inget nytt jobb ännu :(

Hoppas dom ringer i morgon. Hoppas dom kan erbjuda mig nåt. Känns som om jag tackar ja till vad som helst nu. Hade kunnat få jobb om jag hade haft körkort. Kanske dags att skaffa det då. Ska fan göra det. JA DET SKA JAG.. Se upp på vägarna, här kommer Maria :D Får ju övningsköra med Anders så :) Har väntat länge nog nu. Fan det är ju det dom jämt frågar efter när man söker jobb. Usch jag som hatar att plugga. Men jag får väl tänka på att det är körkortet det gäller så går det säkert bättre. Fan va underbart det skulle va med körkort. Man blir friare på nåt sätt. Plus att jag skulle kunna få jobb inom hemtjänsten här i Alunda.

Idag har jag inte gjort så mycket. Inte mår jag bättre heller :/ Men det går väl över hoppas jag. Kanske blir bättre om jag kom ifrån mitt jobb. Har tänkt om jag ska plugga nåt, ta tjänstledigt från jobbet ett tag men jag vet inte. Ska kolla vad som finns, men som sagt så gillar jag inte att plugga. Men vad som helst är bättre än att vara på mitt jobb. Synd att jobbet ska vara piss när jag äntligen får en toppen chef. Hon är verkligen underbar. Hon vill INTE att jag slutar. Hon ger mig beröm hela tiden :D

NEJ NU TYCKER JAG ATT SANNA SKA SKRIVA BLOGG.. OCH MIN MOSTER TESSAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Skrivet av: Camilla

björkens föskola heter den

2008-08-19 | 06:30:49
URL: http://grisbajs.blogg.se/
Skrivet av: gerd

Ja körkort är ju aldrig fel. Det är inte plugga på det sättet som det var när man gick i skolan. Det här är säkert mycket roligare. Men man vet ju aldrig, jag tror inte man så lätt skulle klara sig om man var tvungen att skiva teorin nu, utan att plugga först. Synd att du inte trivs med jobbet. Det är inte roligt att gå dit om man inte trivs, men när löningen kommer är det väldigt roligt. Eller hur? Kram på dig hälsa de andra i familjen från Gerd

2008-08-21 | 18:13:18

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback