Inte idag heller :(

Min tvättmaskin har gått sönder :( Och jag har inte fått någon ny ännu. Jag trodde faktiskt att min hyresvärd skulle fixa det. Han va här i söndags kväll och tittade och lovade mig en lösning dagen efter, alltså i måndags.. Men än har det inte kommit nån maskin. Och jag behöver tvätt :( Kevin åker bort på fredag och jag känne rinte för att skicka med smuts-tvätt-påsen .. Jag ska ringa honom i morgon och kolla hur det går.. Annars får jag åka till mamma och tvätta i morgon och det har jag ingen lust med :s Sen vet jag inte ens om det finns nån ledig tid där.. Fan va krångligt det blir när det inte blir som det är bestämt. Så där är det alltid med honom. Har väntat på en nya duschslang sen jag flyttade hit i maj FÖRRA ÅRET. Skulle även få renoverat i HELA lägenheten men än har det inte hänt ett skit *sur*
Idag va Kevin i skolan som vanligt. Han tycker det är jätte kul och han får beröm hela tiden av sin fröken. Känns så underbart att läsa vad hon skriver om honom. Speciellt när det inte gick så bra förra året. Hon tycker att han utvecklats enormt mycket, och blivit duktigare på många saker. Han tar hand om sitt fadderbarn jätte bra. Riktigt kul att få veta hur bra det är :) Är så stolt över min älskade son <3 Fast det är jag annars också :) Nu ska jag ringa Anders och sen blir det sängen...


Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

heej! jaa jag såg det, skitskumt, för i våra sms står det 01.05 :/ ska ringa Petra imorrn & checka :D haha

2008-08-27 | 22:24:59
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback