Klart !!!

Kom precis hem. Har vart och lämnat Kevin i skolan och sen hade jag tid klockan nio för att bättra på min Kevin-tatuering (stavfel?) Gjorde ju den tidigare i sommras men den behövdes bättras på. Fan va ont det gjorde, värre än förra gångnen :( Men nu är den iaf klar och det vart jätte fint. Idag är jag ledig och ska inte göra så mycket. Ska hämta Kevin från skolan kvart över ett och sen kanske vi går till Åsa och fikar och säger hejdå till Linda (hennes dotter) som åker hem till Göteborg idag. Men vi får se om det blir en promenad dit. Det beror på regnet.. Men annars går det ju bussar.. Usch va lat jag lät där :s På eftermiddagen ringde det en man till mig och ska prata ang studier. Jag hoppas verkligen att han kan hjälpa mig att komma in på nåt :) Då slipper jag skit kärringen på jobbet och jag får en utbildning. ÄNTLIGEN !!!!!!!!!! Nej nu ska jag äta nåt och kolla lite på tv.. Hörs senare

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback