Min sista jobbar helg på länge :)

Gillar inte att jobba helg eller kväll men det känns helt okej nu när jag vet att det är sista helgen på länge :D Fan va skönt det ska bli. Denna helg kommer att flyga förbi. På måndag klockan kvart i nio börjar jag i skolan. Har precis pratat med dom. Fast jag ska dit klockan åtta för att skriva papper och få böcker och så. Man får tydligen låna böcker av skolan för 400 kr. Det är det ju verkligen värt eftersom böckerna är såååå dyra att köpa. Alla böckerna för 400.. Det är ju ingenting ju :) Vi är 20 stycken i klassen. Vi pratade lite om praktik och så.. Sista praktiken ska tydligen vara på Ackis. Det ska bli spännande. Just nu sitter jag i kö för att komma fram till försäkringskassan. Där är det fan kö jämt hehe.. Ska prata om mina pengar när jag va sjukskriven. Efter mitt samtal ska jag bege mig in till stan. Ska prata en massa med min chef innan jag börjar jobba. Ska jobba i kväll. Brukar inte göra det eftersom jag alltid lyckas byta pass med någon. Har bestämt mig för att inte göra det denna helg. Behöver lite extra klirr i kassa :P.. Nej nu är det dags att sticka till bussen.. Ha det bra :D

Hmm om man är rörmokare.. Jobbar man med datorer då????? HAHAAHHAHAHHAH

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

HAHAHA, ;) du. gör mig en tjänst, bli medlem här, få massa gratis grejor :))) http://gratisgrodan.se/page/index.php?referral=4310

2008-08-29 | 13:07:24
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: camilla

än så länge är det fram till jul, hopaps på förlängning efter de.

2008-08-29 | 22:38:23
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback