Ny dator :D

borde egentligen sova eftersom jag ska upp klockan fem i morgon bitti, men jag måste ju bara skriva ett inlägg i min blogg med min nya dator :) Va iväg och köpte den på ONOFF efter jobbet idag. Hitills är jag super nöjd måste jag säga. Så himla fin och underbara knappar. Jaa det är en bärbar ;) Va iväg och köpte en ny skolväska till Kevin också. Skolan börjar ju på tisdag :) köpte två stycken eftersom dom va nedsatta :) Men jag glömde den ena i affären :( Tur att jag köpte två då :D Men det va den snyggaste som jag glömde :/ Började jobba idag. Det gick sådär. Borde ha vart hemma lite till men det måste gå. Sen fick jag en skit rad också *arg*. Tycker man borde få lite mjukstart när man man vart sjukskriven pag av ett knä. Då tycker jag inte man åker på en långpromenad och hem till folk som inte har hiss :( Men vissa förstår inte vad det handlar om förrän det drabbar dom själva tyvärr. Söker nytt jobb men det går trögt ju. På måndag hoppas jag att det ringer en kvinna från kommunen och erbjuder mig nåt här i Alunda men hon kunde inte lovat nåt. Hoppas hoppas. Håll alla tummar och tår :D Nej nu måste jag sova. Är jag sjuk om jag sover med min nya dator? Mmm det är jag nog. Den får stanna kvar på databordet. Med på köpet fick jag även en bok till föräldrar om hur man skyddar sitt barn på internet.. Läste lite grann i den och den va verkligen jätte intressant. Vilka idioter det finns "där ute" alltså. Ska fortsätta att läsa den i morgon. Borde alla göra oavsett om man har barn eller inte :) Vem som helst kan vara nån helt annan än vad man går runt och tror. Jätte hemskt. Neej nu ropar john blund på mig. Mina ögen faller snart ihop :p

Natti Natti

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

Håller ALLA tummar & tår vi har för att du ska få ett jobberbjudande darling <3<3<3<3 ÄLSKIPÄLSKI

2008-08-16 | 23:35:17
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback