Så jäkla glad :D

Har försökt få tag på en man ang studier nästa år. Och idag ringde han upp mig. Han frågade om jag kunde börja redan på MÅNDAG :) jag vart så chockad. Ringde ju för att prata om det inte för att ansöka hehehe.. Iaf så tackade jag ju sjäklvklart ja. Ringde min chef direkt efter det och sa att jag va tvungen att ta tjänstledig och det va inga problem :) Så måndag börjar jag i skolan :D:D:D Så förbannad glad. Dels skaffar jag mig en utbildning (undersköterska) och sen slipper jag kärringarna på jobbet.. Ska bli underbart skönt. Ev ska min kusin Lina börja också. Berättade för hennes mamma att det fanns platser kvar ch Lina har ju bara lite strö timmar på jobbet nu. Försöker få tag på Lina men hon svarar inte. Men hon ringer väl upp sen. Skönt det skulle va omm hon också började. Då känner jga ju nån iaf :) Plus att då kan vi plugga ihop :) Ska börja skolan i GIMO. Det ligger en tjugo minuter ifrån Alunda. Slut med alla skit tidiga morgon pass. Nu kan man gå upp i normal tid. Kevin kommer att må bättre av det också. FAN VA GLAD JAG ÄR :D

Det blev ingen fika hos Åsa. Hade massa samtal jag va tvungen att ringa.. Men det får bli en annan dag. I helgen kanske ?

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback