Söderfors del 3

Kommer förmodligen åka hem idag. Men inte just nu. Anders ska snart åka till sin pappa och mecka. Vet inte hur lång tid det tar. Är lite halv sugen på att följa med. Så tråkigt att bara sitta här hemma. Får se hur jag gör. Vi har inte gjort så mycket idag. Mest kollat på tv :( Lite därför jag vill följa med för att komma ut lite. Men åt andra sidan så är det INTE kul och sitta och titta på när han meckar. Så jävla BORING.  Men han måste ju få det gjort så han kan sälja den nångång. Kevin va jätte glad över att han fått några små fiskar igår när dom kom hem från fisketuren. Han vill att vi skulle laga dom och äta men dom gick inte att äta. Så han vart lite ledsen men det gick fort över. Nu ska Anders och Kevin åka och hämta nån TV hos han bror. Så jag ska väl passa på att duscha. Bestämde mig för att följa med ut till Svärfar :)

Varför kan ni inte bara skriva en lite kommentar och säga typ: Hej ajg läste din blogg bla bla bla.. Så tråkigt att tro att ingen läser när man vet att det är många som gör det..

Krya på dig saga <3

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

hej hjärtat! Hoppas du har/haft trevligt hos din svärfar :) Saga har vart feberfri hela dagen, tills nu för några timmar sen, då den snabbt steg massor :(((((( stackars liten, så imorgon ringer jag BVC & kollar vad jag ska göra :(( ÄLSKAR DEII, pussa kevin <3

2008-08-07 | 21:10:51
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: Camilla

Tackar. Det är et barnskötarjobb i Gottsunda. Hon som äger dagiset bor i Örsa.

2008-08-08 | 10:09:34
URL: http://grisbajs.blogg.se/
Skrivet av: Camilla

Björkens förskola, på valthornsvägen.

2008-08-08 | 12:57:01
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback