Söderfors del 4

Fan håller jag på med? Är fortfarande kvar och det känns som om jag aldrig kommer hem :( Säger varje dag att jag ska åka hem men det blir inget av med det. Sitter här i Anders vardagsrum och Anders spelar tv spel med Kevin. Anders väntar på att hans pappa ska vakna (han har jobbat natt) så han kan åka dit och hålla på med bilen. Dom verkar ha riktigt kul med tv-spelet,  men det har INTE jag :( Jag vill åka hem. Finns inget att göra här ju. Igår åkte vi till svärfar och där käkade vi pizza. Gott som attan :D Anders grejjade lite med bilen och sen åkte vi hem till Anders syster. Plockade en MASSA vinbär som min vän ÅSA ska hjälpa mig att göra saft av :) Hade gärna velat få tag på mer svarta vinbär. Men Vicky hade mest röda. Det får bli va det blir :) Sen hade hon sånna äpplen som man göra Åsa´s goda äppelmos på men dom va inte riktigt färdiga :( Annars hade man haft mos också :) Åsa´s senap ska vi inte prata om.. Den är bara sååååååååååå god. Hon skulle hjälpa mig att göra det med :) Duktig hon =) Men jag måste vara med och lära mig. Annars är det ingen vits med det :) Vi har inte umgåtts på väldigt länge, av olika anledningar som ingen har med att göra (så det så) och jag har verkligen saknat henne. Vi träffades innan jag åkte till söderfors och det kändes så bra. Kan hända att det är lite pga henne som jag längtar hem *asg' Neej nu ska jag säga åt Anders att svara på Åsa´s sms :)

Hoppas jag kommer hem idag :D


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback