Söderfors

Precis där befinner jag mig just nu. Åkte med Anders i morse. Ångrar att jag gjorde det faktiskt :( Dåliga minnen här ifrån men det ska ju egentligen inte få förstöra att jag kommer och hälsar på min pojkvän. Men så är det tyvärr. varje gång jag kommer hit, vilket INTE är så ofta, så mår jag dåligt. jag vill åka hit och när jag är hemma så känns idén om att åka hit skit bra.. Men sen kommer vi hit och då förändras allt :( Tråkigt men sant.. Nej jag trivs bäst när vi är hemma hos mig. jag har inget emot att vara hemma hos Anders utan bara tanken på att jag befinner mig i Söderfors. Har fått ta emot mycket skit här och det känns fortfarande. Ärren syns kanske inte men dom finns kvar. I morgon ska Anders åka till sin pappa och mecka med sin Saab. Ska försöka få ordning på den så han kan sälja den. tydligen så hade dom kommit på nu vart felet sitter. Medans han är där ute och Kevin kollar på film så ska jag passa på och städa lite åt min älskling. Diska, damma, dammsuga, torka golv, tvätta fönster, hänga upp nya gardiner, VATTNA BLOMMOR !!!!!!! Sen ska jag kolla på film med kevin :) Om det blir bra väder så går vi ut en stund. Anders har lovat Kevin att dom ska åka och fiska när han kommer från sin pappa. Hoppas det inte regnar då :( Har vart så jäkla dligt väder nu.. Saknar solen men inte den där värmen *pust och flämt*.. Nej nu ska jag gosa lite med Anders <3

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

älskar dig hjärtat. Hoppas du kan njuta att att vara där & bortse från det förflutna, fast det gör ont! puss

2008-08-06 | 00:09:25
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback