♥♥ SANNA ♥♥

♥ Tack för att du är min vän och för att Du är Du ♥




Över vida oceaner

Mot fjärran horisonter
Över hav och kontinenter

Genom skymningar och dagar

Har vi färdats med varandra




Vi har vandrat samma vägar

Vi har burit samma bördor

Vi har sett mot samma stjärnor

Vi har sjungit samma sånger

Vi har delat samma drömmar




Som broar över djupen

Som skuggor under träden

Som stigarna i snåren

Som eldarna i natten

Har vi varit för varandra




Vi har delat samma minnen

Vi har burit samma längtan

Vi har sett med samma ögon

Vi har trott på samma löften

Vi har stått på samma sida




Och ingenting kan skilja oss

Och ingenting kan splittra oss

Och ingenting kan slita oss isär

Och ingenting kan få oss

Att överge varann




Stormar kanske tystar oss

Skuggor kanske slukar oss

Sorger kanske tvingar oss på knä

Men ingenting i världen

Kan lösa våra band




Du är med mig vart jag går

Genom månader och år

Du är med mig alla dar

Du är med mig vart jag far


Du är med mig där jag e

Du är med mig vart jag ser

Du är med mig alla dar

Du är med mig vart jag far


DU ÄR DEN JAG KUNDE VA !!!




Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

TAAAACK du underbara <3 du är bästbästbästbästbäst! LOVE YOU LOVE YOU <3<3<3 du & jag baby :))))

2008-08-10 | 22:08:32
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback