Tvättar :(

Håller på och tvättar som vanligt. Hjälper ju pizzerian med deras arbetskläder. Inget kul jobb men det ger pengar iaf :) Fast jag tror att jag ska sluta tvätta åt dom. Tycker inte att dom behandlar mig på ett bra sätt. Sköter i det vi kommit överens om. Jag ska tvätta två gånger i månaden och varje gång ska jag tvätta två ikea säckar. Men dom senaste gångerna har dom kommit upp med mer tvätt än bestämt. Och jag tycker det är fräckt. Och sen är det vissa gånger som nån har lagt privat tvätt i säcken och HALLÅ, det tänker INTE jag tvätta. Riktigt fult gjort att uttnyttja nån som är snäll och hjälper till. Varför i hela friden ska jag tvätta deras skitiga kalsonger???? Nej tack du.. Så jag tänker tvätta klart det jag har nu och sen säger jag: Tack och hej :) Dom får fixa nån annan "slav".

Idag ska jag alltså tvätta klart deras tvätt och sen ska jag fixa lite här hemma. Tvätta våran tvätt kanske. Sen tänkte jag ta och hälsa på Åsa och fika och kanske spela en 500:a (kortspel). Får se när hon kommer hem och om hon har lust att träffas, men det tror jag nog :) Önskar att Anders kom idag men det tror jag inte :( Han håller på med bilen. Men om den blir klar idag så kommer han nog :) Nu ska jag göra lite lunch till mig och min son <3



SANNA!!!

Jag hoppas du vet att jag vill ringa dig varje dag och fråga om Saga men jag vill inte störa nu när hon är sjuk och ni är trötta. Hoppas du vet att jag inte skiter i er. Hör av dig när det är okej att ringa <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback