Vaxa benen

Fan va ont det gör.. Men nu va det inte jag som gjorde det utan en kompis.. Gud va hon skrek. Hade aldrig provat på att vaxa.. Nu vet hon hur det känns hahahahahaha.. Satan så hon skrek :) Både jag och Kevin satt och skrattade åt henne. Tror inte hon gör om det nåt mer. Hon va "helt slut" efteråt hahaha.. Nej en vanlig rakhyvel går jätte bra :)

Idag va Kevin hos dagmamman från 9-14. Det tyckte han om. Han har ju vart ledig så länge nu och hans kompisar hade saknat honom :) En pojken,  Oliver, stod och väntade på Kevin i morse. Kevin leker jätte fint med både oliver och Mattias. Tänkte jag skulle kolla med deras mammor om dom kan leka nån dag "privat". Tror Kevin skulle gilla det. På tisdag börjar Kevin i skolan. Han längtar verkligen :) Tycker det ska bli så roligt.  Han har verkligen övat på alfabetet och att kunna säga nåt som böjar på en viss bokstav. jag säger tex B så ska Kevin säga nåt på B.. Det tycker han är skit kul =) Nu ska jag ta och ringa min fästman. Hoppas man får se nåt av honom snart.. Längtar <3

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

vi började prata redan då vi vad "nygravida" och den vägen är det, umgås både på babycafét & privat. Skiljer bara 6 dagar mellan Saga & Filippa, så dom leker jättefint ihop :))))

2008-08-14 | 12:00:54
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback