17 December del 2

Kom hem från stan vid halv ett. Käkade en macka och ringde två samtal. Sen va det dags att gå och hämta Kevin från skolan. Han blev lite fundersam över att jag stod på skolgården och väntade. Han trodde han skulle till dagmamman. Det va meningen så men det blev ändrade planer. På vägen hem så gick vi in på ica och handlade lite. Jag köpte en ny godis kalender till Kevin eftersom ANDERS OLSEN öppnade alla luckorna för han va så godissugen. Han skulle köpa en ny sa han men dagen efter när han gick ner på ica så fanns det inga kvar. Idag tyckte jag att jag såg en sån inne på lagret. Frågade en personal och mycket riktigt.. Det fanns flera stycken kvar. Fick den för halva priset också eftersom halva december gått.. Fast det kommer jag inte säga till Anders hihihihihihihi.... Ajja bajja nu Anders... Du äter INTE upp denna också :) Kevin tyckte det va riktigt kul att få öppna 17 luckor direkt :D Gott med godis. Men jag vill egentligen att Kevin bara äter godis på lördagar. Men när det är julkalendrar så får man fuska :) Nej man kanskae skulle gå till Kevin och smöra lite, så kanske man får smaka en bit.. Eller två :p


Kolla va liten och söt Kevin va. Här med våran förra hund Ronja :)

                 

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback