3:e Advent

Det är inte klokt va tiden rinner i väg. Redan 3:e advent liksom. Igår va vi till moster Gerd och firade att hennes man fyllde år. Dock hade inte moster gjort den goda tårtan som hon brukar men det va gott ändå. Nybakade lussekatter och massa kakor :D Gott, gott, gott !!!! Innan vi åkte till kalaset så va jag och Kevin hos faster.. Vi fick (som vanligt) god mat :) så jäkla gott med persisk mat :p Önskar att jag kunde laga det själv :) Ska kanske fråga om hon kan hjälpa mig. Kevin håller på och städar sitt rum. det va verkligen dags. Jag hör hur han suckar och stönar men det kan inte hjälpas. Jag har sagt åt honom att om han plockar undan alla saker efter han har lekt färdigt så blir det inget att städa, men det lyssnar inte han på tyvärr. Det skulle va så lätt och bra om han gjorde så men ack nej.. Och då får han faktiskt skylla sig själv lite. Jag tjatar på honom varje dag om det där men ändå så lyssnar han inte :(  Men dammsuga och torka golvet, det gör självklart jag men plocka undan sina leksaker ska han kunna nu när han  är 7år.  Nej nu ska jag laga lite mat :)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback