4:e Advent

Söndag igen och 4:e advent. Har knappt vart hemma idag. Nu håller vi på och klär granen. Lite sent på kvällen men va gör väl det? Lediga i morgon :) Skulle ha städat idag men det vart inte så. Det är en dag i morgon också :D I morgon ska jag fixa med julskinkan som vi köpte igår. Kommer lukta såååååååååååå gott. Det bästa med julen är MATEN !!!! Skulle kunna äta julmat VARJE dag. I fredags va jag på stan och träffade SAGA och Sanna.. Vi va och käkade på kina. Jätte gott. Sen gick vi runt och kollade i massa affärer. Hade en trevlig dag. Sen åkte jag hem och satt ensam hela kvällen. Kevin va ju borta och Anders va i väg och sålde sin skoter. Igår (lördag) kom Anders hit och vi va in till grannen för Freja fyllde 3 år. Sen åkte vi in till stan och handlade. Sen hem och glodde på tv. Idag har vi vart i väg som sagt hela dagen och donat en massa. Nu ropar Anders och kevin och vill att vi ska fortsätta med granen..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback