800 kr fattigare :(

Eller rättare sagt 820.. Suck.. Hatar att mina pengar bara "springer" iväg.. Har betalt Kevins träning och alla träningskläder.. Fan va dyrt, men jag är glad att han vill hålla på med nån sport. Nu går han både på fotboll och innebandy och han tycker det är skit kul :) Och så länge han vill hålla på så ska han få göra det.. Även fast det är dyrt.. I morgon ska jag åka in och träffa SAGA <3 Jobbiga Sanna kommer säkert följa med men det är väl sånt man får ta. Hon ska ju jämt med *SUCK*. Ska verkligen bli jätte kul och träffa SAGA och pussas lite med henne. Om man vågar. Dels för att hon är så blyg för mig ( vi kallar det blyg, egentligen tycker hon inte om mig *snyft*) sen är hon förkyld och det är inte jag så jätte sugen på att bli :( Men vi får väl se... Kramas ska vi göra iaf (om hon vill). Måste träffa henne lite oftare så hon börjar gilla mig. Men jag antar att det är Toooooo LATE :/ Men jag får väl göra ett nytt försök med bebis nr 2... Om Saga låter mig hahahaahaha.. Fan va hon ska få bestämma då *ler* Hon har bestämt att att vi ska äta på kina i morgon. Så jobbigt... Men jag måste. Annars blir Saga arg på mig heheheehe... Nej nu ska jag ringa och säga godnatt till min älskade ♥ Fästman ♥


Natti natti


Min vän Heeeeej....
Kul att vi är ihop igen ♥♥♥

Kommentarer
Skrivet av: mikaela

det är ju nytta pengarna går till iaf :) Alltid en tröst när plånboken gråter.

2008-12-18 | 23:39:17
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback