Är det telefontid som gäller så SKA det gälla också *arg*

Ringde till sjukhuset idag för att bli kopplad till ett ställe som jag inte behöver berätta här. Växeln meddelade att dom hade telefontid mellan 15 och 16. Jag har ringt till dom från 15 och inte kommit fram. Inte upptaget utan dom SKITER i att svara. Sen klockan tjugo i fyra, alltså tjuga minuter kvar på telefontiden, så kopplas det på en telefonsvarare. Där säger dom att det är stängt.. Hur fan kan man göra så? Är det sagt att man ska ha telefontid så har dom väl inte rätt i att bara skita i att svara och sen spela in nåt jävla meddelande om att det är stängt.. NÄR DET ÄR TJUGO MINUTER KVAR !!!!!!!!!!!!!  Faaaan sånt där HATAR jag.. Jävla amatörer..
Håller på tvättar i min nya fina tvättmaskin :D Den är så tyst.. Den förra brumma och dona hehe.. Men inte den här inte :) I morgon ska Kevin åka bort över helgen. Kommer sakna honom jätte mycket :( Men två dagar går fort.. När han kommer hem på söndag så ska vi klä granen ihop :)  Idag ringde en kvinna och erbjöd mig ett nytt jobb :) Jag tackade ja såklart :D Men det va bara 3 månader och sen efter det så fick vi se hur stort behovet va. Jag hoppas det är bra där. Vill inte komma från dåliga arbetskamrater till andra dåliga... Jag kommer att fortsätta vara tjänstledig. Så om jag inte kan fortsätta efter 3 månader så går jag tillbaka till mitt förra. Den 5:e och den 7:e ska jag dit och gå dubbelt. Sen börjar mitt schema den 8 :e.. Äntligen kommer jag ha nåt att göra. Sen i Augusti planerar jag att börja om i skolan igen :) Hoppa det går bättre då *håller tummarna*. Nu ska jag fortsätta sortera tvätt.. Blir nog tre eller fyra maskiner till *puh*


Kommentarer
Skrivet av: Heeeeeeeeeeej

Ja du kära lilla vän, telefontider vad är det för påfund? Bara ett legalt sätt att skita i att svara när det ringer.

Skriv ett brev till dom vet ja!

He He!

Du ditt nya jobb det kommer bli så bra så bra det vet jag!

För min dotter har jobbat där och det var snälla och trevliga mäniskor.

He en kul Jul är du snäll!

Hej Hej!

2008-12-18 | 23:51:10

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback