En helt vanlig Måndag

Klockan ringde, Anders ringde, klev upp, kissade, gjorde frukost åt Kevin, väckte Kevin, packade gympa kläder, packade ner en banan i Kevins väska, tjatade om att han skulle äta nån gång, tvingade honom att borsta tänderna, tjata på att han ska klä på sig, tjata om ytterkläderna, pussa honom miljoner gånger och önska honom en bra dag i skolan, skicka in honom till grannen, Kevin sitter två minuter och väntar på grann barnen och kilar iväg..

                                       KEVIN IS GONE


Ja så såg min morgon ut :) Medans Kevin va i skolan så ringde jag en massa viktiga samtal, sökte nytt jobb, mailade massa idioter som fattar NADA.. Sen hämtade jag Kevin från skolan och vi gick hem. Väl hemma så fikade vi, spelade roliga spel, kollade på film, pratade.. Hade det som vanligt hehehe.. Nu har jag precis sagt godnatt åt honom. Sen att han ligger där tjurig och grinig i sängen och allt är bara bläää och att han INTE vill sova det är en annan historia :p Guuuuuud va jag bara ÄLSKAR denna ålder... EHHHHH NEEEEEEJ.. Men efter en stund tänker man på hur mycket man älskar sitt barn och hur grymt glad man är för att man får ha sitt barn nära varje dag.. Och då glömmer man rätt fort att det tråkiga och dåliga finns. Jag älskar min KEVIN <3<3




Kommentarer
Skrivet av: sagasmamma

psst, - jag älskar oxå DIN Kevin <3

2008-12-02 | 11:26:16
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback