♥♥♥

Precis som jag trodde, Kevin blev jätte glad när jag hade mormor och moster med mig till skolan :) Han skulle visa och dona hehehe... Låta mormor träffa fröken och han va så stolt :) Sen gick vi hem och fikade och han fick paket.. ETT PAR NYA STÖVLAR :D Tack snälla mamma för det.. Han som behövde nya eftersom hans stövel fortfarande inte kommit till rätta :s Jag fattar inte. Om man har en stövel eller sko på foten som är TVÅ storlekar förliten, känner man inte det då???? Det skulle jag göra direkt. Men nu har Kevin nya stövlar iaf :) Va riktigt snabb att skriva hans namn i dom. Och jag sa åt kevin att försöka komma ihåg att ställa dom någonstans där han kommer ihåg att dom står. Mamma och Sandra åkte hem vid fyra. Vid fem kom grannarna in och fikade och strax efter sex kom Kevins nya kontaktfamilj. Känns så konstigt att säga så eftersom mamman i familjen även är Kevins dagmamma :) Och vid sju plingade det på dörren. Vem kommer nu sa Kevin.. Ja du får väl öppna och se svarade jag.. Där stod ANDERS :) Han skulle inte komma igår, men gjorde det iaf. Kevin blev först chockad men sen jätte glad :) Sen när kontaktfamiljen åkt hem så öppnad Kevin alla paket som va från oss. Han fick:

*En skiiiiit snygg luvtröja
*Ett spel som heter "vem där"
*Ett spel som heter "alfabets jakten"
*En ny matta till sitt rum som är formad som en bil
*Action gubbar
*Speciella färgkritor som Kevin älskar
*Massa tuffa strumpr
*Pokémo (stavning) gubbar
*En ny jacka men den va för stor :/

Han vart hur nöjd som helst för allting.. Nej nu ska jag göra mig i ordning för att åka in till stan. Har en date med "HEEEEJ" hahahahhahahhahah


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback