Fredag hela dagen :)

Har precis kommit hem. Har vart och lämnat Kevin i skolan. Han va så fin i dag. det är han varje dag men det är inte varje dag som han har fin skjorta på sig :) Det är ju avslutning idag, så då ska man ju va lite extra fin :D Nu kommer han inte hem förrän på söndag :( Åker bort direkt efter skolan.  Kommer verkligen sakna honom. Mammas bebis. Han HATAR när jag säger så heheeh.. Jag är ingen bebis säger han.. Men för mig är han det :) Kommer du ihåg när vi va ute och gick med honom i barnvagn SANNA ??? Känns som igår.. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen blir det date med SAGA på stan <3 Varför säger man hoppa in i duschen??? Det är ju inte så att man HOPPAR in :)

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Tack :)

2008-12-19 | 10:11:40
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback