GOD JUL

Jaha då va julafton över. Vi va som sagt hos min moster tessan och hennes familj i stjärnhov. Lång bit att åka. Det kändes. Speciellt för Anders som körde. Han va jätte trött när vi kom hem. Så han somnade ovaggad :) Allt va bra hos Tessan och vi hade det trevligt. Tomten kom och barnen va jätte glada.

Anders håller på med maten.. Kevin städar sitt rum :) Och här sitter jag hehe.. Ska gå coh plocka undan allt julklapps papper i vardagsrummet :) Mycket papper blir det.. Kevin fick jätte fina julklappar igår och han va såååå nöjd. Kommer inte ihåg allt på långa vägar.. Men en del va: en egen mugg med döskallar på, spindelmannen gardiner, bilar, kläder, strumpor, pokémon (stavning) saker som tex gubbar, spelkort, spel... En massa sällskapsspel, pengar, trisslotter, morgonrock, pennor med döskallar, ett armband, parfym som luktar SÅ JÄVLA GOTT.. Och massa annat.. Jag fick presentkort , ljushållare av mina syskon som jag hade önskat mig, magneter till kylskåpet, massage groda, pengar,  och massa annat.. Ander fick presentkort på dress man. Sen hade vi vuxna köpte lotter för 100 kr var... Vi vann 320 kr allt som allt. Och det skulle vi köpa nya lotter för.. Dom skrapar vi när Emma ( min syster) fyller.. Nej nu ska jag plocka undan..

GOD FORTSÄTTNING !!!!

               
                    
                      
                    

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback