Gott Nytt År

Ja snart är det ett nytt år, nämligen 2009. Personligen hoppas jag på ett bättre år än va detta har varit. Många som dött och det innenbär sorg och begravningar.  Från och med i morgon så kommer det bli en liten förändring i min blogg. Jag kommer nämligen att börja skriva lite om min vikt och viktminskning. Jag har bestämt mig för att börja ett "nytt" liv och det innebär mindre kg på min kropp :) Börjar alltså i morgon. Har vart och handlat lite frukt och grönsaker. Så dålig på att äta det annars, men som sagt nu börjar mitt nya liv. Hoppas ni kommer att glädjas och stötta mig och inte bara tycka att det är tråkigt att läsa om :/ Jag hoppas och ber att jag ska lyckas bra med detta. Så lycka till nu MARIA :D


Gott nytt år gott folk och tack moster Gerd för kommentaren <3


Kommentarer
Skrivet av: Nina

Gott Nytt År på dig : )

Det kommer att gå fint för dig med vikten, håller tummarna för dig : ))

Kram på dig!!!

2008-12-31 | 19:46:24
Skrivet av: Nina

Gott Nytt År på dig : )

Det kommer att gå fint för dig med vikten, håller tummarna för dig : ))

Kram på dig!!!

2008-12-31 | 19:47:12
Skrivet av: Sara

Gott nytt år!

Hoppas det går bra för dig med vikten nu då! det e bara att stå på sig!!!!

2009-01-01 | 11:23:09

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback