Jävla pack åsna

Idag fick jag ett paket som skulle hämtas ut på posten. Jag vart skit glad eftersom jag visste att det va mina väskor som jag köpt. Där hon på ica (vi har åost avdelning där) gav mig paketet så trodde jag inte mina ögon. Det va fan inget paket, det va en kasse som hon (som skickat väskorna) tejpat igen och satt frimärken på.. Jätte dåligt packat och jag har ju liksom betlat flera hundra. Då kan man väl packa lite bättre?? Sen när jag öppnade kassen så va väskorna jätte fula :( Den ena va smutsig och nött över allt. Och den andra va trasig. Plus att det va kopior. Har mailat personen som jag köpt utav men inte fått nåt svar ännu. Om hon inte ger mig tillbaka mina pengar så kommer jag att anmäla henne.. Jävla idiot.... Och en annan idot sålde också en väska åt mig. den har jag inte fått än så hur den ser ut vet jag inte mer än det jag sett på kortet, men han ville ha betalt via nåt skit där jag va tvungen att regga mig först. Och det vill e inte jag. Efter många om och men så gick han med på att ge mig hans konto nummer. Sen fick jag mail idag där han skrev: Nu har jag fått dina pengar. Jag skickar väskan så fort jag har tid.. Man skickar så fort man fått pengarna om man redan sagt det. Vem vet om det kommer nån väska..
Idag har jag inte gjort ett skit. Skulle städa och tvätta lite (så glad över att jag fått maskin igen) men det blev inte så. ska snart lägga i en maskin. Klockan sex kommer min älskade pojkvän hit och ska äta middag med oss. Ja han sover kvar också såklart  :) Så mysigt att ha honom här. Tyvärr så blir det ju inte varje dag :(  Fast jag skulle mer än gärna tacka ja om det fanns det alternativet :p Kevin är inne hos grannen och leker. Ska hämta in honom snart. På fredag har han avslutning i skolan, sen är det jullov. Tiden bara rullar iväg. I morgon är det en vecka kvar till julafton. Det är sjukt. Och det ser inte ut som nån jul om man kollar på backen. Inge snö :( Fast för mig är det skönt för jag gillar inte snö... Neej nu ska jag ringa mamma och kolla vad hon gör.. Hon ringer ju aldrig mig så dår får väl jag va bättre :)

Mamma älskar dig Kevin <3

         

Kommentarer
Skrivet av: sagasmamma

dumma dumma dom, bäst för dom att dom svara på dina mail. sådär kan man absolut inte bete sig :( love ya <3

2008-12-16 | 19:28:04
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: jhdhd

ang om väskorna..

klart man ska skicka så fort man har fått pengarna.. men man ska ha tid och skicka också.. så det hänger ju ihop sig ändå...



man skickar så fort man får tid helt enkelt...

2009-01-16 | 21:49:59

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback