♥♥♥ KEVIN 7 ÅR ♥♥♥

01-12-03 föddes min älskade Kevin och idag fyller han 7 år :) Väckte honom med JA MÅ HAN LEVA.... Han blev så glad så hehehe.. Sen sjöng jag den på engelska för det gillar Kevin. Försökte på persiska, då hans pappa kommer från Iran, men det gick inte lika bra hahahahaha.. Kunde bara första raden :D Jag kunde inte sova i natt.. Massa saker som snurrade runt i mitt huvud. Tänkte ganska mycket på allt som hänt under dessa 7 år som jag haft Kevin hos mig. Alla saker som fått mig att skratta, gråta och t.o.m bli arg... Kevin har alltid sagt massa roliga saker från han lärde sig prata.. En del pinsamma saker hahahahaha.. Nej nu ska jag äta lite lunch. Mamma och en av mina systrar kommer hit om en timme och vi ska tillsammans gå coh hämta kevin i skolan. Han vet ingenting.. Han tror att det inte kommer nån hit och grattar idag, eftersom alla va här i lördags. han kommer att bli sååååå glad när han ser sin mormor och moster vid skolan :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback