Kevin = Frisk :)

Kevin kräktes inget igår och inget idag så i morgon lir det skola för hans del. Skönt att det inte höll i sig så länge. Jag har ännu inte blivit dålig och jag hoppas att jag inte blir det heller. Jag tror att det va nåt som Kevin åt i skolan. För alla som blivit drabbade av magsjukan som gårr nu har vart sjuk längre. Kevin kräktes ju bara den kvällen och in på natten.. Det visar sig om jag blir dålig eller inte.

Min nya kompis Heeeeej har erbjudit sig att köpa en del av sakerna som APAN nte behagar att köpa. Jag pratar alltså om jultidningarna som Kevin sålt. Så hon köper hund kalendern och cd skivan. Nu finns det bara kok böcker kvar. Intresserad??? Hör av dig isf :) Tack så jätte mycket Heeeeej :) Nu skriker min mage efter mat så jag ska äta lite.. Hörs senare..

Kommentarer
Skrivet av: sagasmamma

TAAACK BABY, och guuuud så skönt att Kevin är frisk <3<3<3

2008-12-10 | 22:23:17
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback