Mammas älskling <3

Kevin ligger nerbäddad i soffan och kollar på film. Han är helt slut efter alla omgångar av kräkningar. Tycker så synd om honom. Och jag kan inte göra nånting för att det ska bli bättre. Ger honom blåbärssoppa och lite senare ska han få prova en rostad smörgås. För nu har han inte kräkts sen i natt. Om han kan behålla soppan ett tag nu så går vi till nästa steg. Han är hungrig säger han och det kan man ju ta som ett friskhetstecken. Men som sagt, han ska få vänta lite och se om han behåller soppan. Från det ena till det andra.. Tänkte lägga ut en bild på en av Kevins julklappar. Jag är ju helt säker på att han inte går in på min blogg hahaha.. Så då ser han ju inte sin julklapp :) Den är så häftig. Kevin kommer att älska den. Lite läskig men det kommer inte han tycka :) Det är en sparbössa ifall nån undrar.. Nu ska jag göra Kevin sällskap <3



 


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback