Min bästa vän väntar sitt 2:a barn <3

Åhhhhhhhhhhhhhh... Äntligen får jag skriva om det. Sanna, min bästa vän, ska ha ett barn till :) Saga ska bli storasyster. Är det inte underbart så säg.. Sanna är en underbar mamma och barn nummer två (en kille tror jag) kommer att komma till den bästa familjen som finns <3 Pappa Daniel, mamma Susanna och storasyster SAGA kommer att ta hand om barnet (killen) på bästa vis. Jag undrar om Saga kommer att bli avis :) Liiiite tror jag nog hehehe. Är ju van och ha sin mamma för sig själv juh :) Men elak tror jag inte att hon kommer att bli (mot lille bror). Fan va glad jag är för min vän och hennes familj.  GRATTIS GRATTIS GRATTIS (till er son/lillebror) <3<3<3
NU VILL JAG ATT BEBIS SKA KOMMA :D


Nu ska jag krypa ner till min pojkvän <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback