Mina tankar går till din familj (L)

Natten till lördagen den 20/12 på en fest i Bälinge, vart det bråk mellan en 17 åring coh en 18 åring. 17 åringen blev knivhuggen och vårdas nu på akademiska sjukhuset med punkterad lunga :( 18 åringen skadades också, han fick tex genomgå en operation för sina näsbensskador :( Ett bråk som kunde ha slutat som en misshandel från bådas sidor slutade med knivhugg :( känner inte 17 åringen men önskar att allt kommer att bli bra snart...

18 åringen känner jag MYCKET väl och vad kan jag säga? han sitter häktad och får inte prata med nån. Inte ens hans familj. Han är misstänkt för mordförsök :(  Hur kunde detta hända? Fattar du va du har gjort vännen? Din familj mår jätte dåligt och alla är så chockade att DU har kunnat gjort nåt sånt här. Mina tankar går till dig och din familj <3 Inte den bästa julen precis :(

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback