Snart ett nytt år

På onsdag är det nyårsafton. Det blir en lugn kväll med Anders och Kevin. smälla av lite raketer och äta gott. Hoppas kevin orkar hålla sig vaken till tolv. Tror inte att det blir några problem. Men om det skulle bli så att han somnar så väcker jag honom kl tolv :) Så gjorde mamma med mig när jag va liten om jag somnade. Förra året så höll han sig vaken och tror han gör det i år också:) Vi blir hemma iaf..
Just nu sitter jag och kollar på Paradise Hotel på Tv400. Repris från 2005.. Faaaan va jag hatar OLINDA.. Jäkla duckface hahahahahaha...Men men.. Nån ska se ut som en ANKA också :p Anders och Kevin håller på och busar som vanligt. Knäpp gökar hahahahaha... Idag har vi bara tagit det lugnt. Inte ens varit ut, men det har vart rätt skönt. Anders och Kevin har provat spela lite på Kevins X-box 360. Antar att Kevin tyckte det va kul. Jag är väldigt glad över att Kevin fattat tycke för vanliga sällskaps spel. Förut va det bara tv spel för hela slanten. Ett favvo spela för honom är bokstavs jakten. Där ska man samla ihop bokstäver och bilda ord :) Kevin vinner nästan jämt hehehe.. Jätte duktig <3 nej nu ska jag äta nåt.


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback