Snart SMÄLLER det

Japp det stämmer :) I morgon kommer det smälla utav bara fan. Det är ju nyårsafton. En del kommer att smälla på dagen, en del tidigt på kvällen. En del har t.o.m börjat redan idag. Men vi ska smälla klockan tolv :) Nån liiiiiiiiten blir det nog innan tolv slaget hahahahah.. Idag har jag kollat på Paradise Hotel igen :p sjukt bra juh hehehe.. Finalen va idag och det va ju då MARRE som vann.. inte för att jag tyckte det va rätt men det är ju inte jag som bestämmer heller :) Jag gillar det programmet, så jag tycker det är jätte tråkigt att det inte fortsätter att sändas år efter år. Fast då hade jag väl blivit less :/ Anders tog med sig Kevin och åkte till Söderfors idag. Där hade dom så pass roligt att dom kom för sent hem. Vi skulle nämligen åka och köpa smällare INNAN kl åtta. Men det vart som sagt var inte av. Men det är en dag i morgon också, så då får man väl hoppas att det inte är slut. Då vet jag inte va jag gör. Ingen nyårsafton utan smällare juh :( Neej nu ska jag iväg en snabbis och lämna två julklappar. Bättre sent än aldrig :D


Kommentarer
Skrivet av: gerd

Hoppas ni fick tag på smällare nu! Ville bara önska er ett Gott nytt år. Hoppas det kommer att gå bra på nya jobbet. Kram på er alla där hemma

2008-12-31 | 12:54:46

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback