Städning och Paradise Hotel

Hållt på och städa näääääääästan hela dagen. Jag valde att koncentrera mig på vardagsrummet efteraom då kunde jag ju samtidigt kolla på Paradise Hotel hahahahahahahaha... Även fast jag VET vem som vinner så är det kul iaf :) Efter många om och men så började Kevin städa sitt rum. Samma "bråk" varje gång det handlar om att städa rummet. Va du så där som va liten?? Själv hade jag det väldigt jobbigt under min uppväxt så jag städade ALLTID mitt rum när jag blev tillsagd. Hade rumstädning varje måndag. Det fanns inga "om" och "men"...

Jag är sååååå glad över att Sanna ska börja jobba på mitt "jobb". Jag är anställd där men tjänstledig :) Hon kommer att få det bra där.. GRATTIS gumman <3<3<3

Kommentarer
Skrivet av: Sara

Men lilla du hur kan du titta på den skiten? :-)

2008-12-30 | 18:28:23

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback